Job 7 van 31


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker voor de dienst Infrastructuur - 80% - onbepaalde duur


Functie

· Je ondersteunt de dienst Infrastructuur door het uitvoeren van diverse taken: agendabeheer, allerhande typewerk, telefonische ondersteuning, briefwisseling en klassement, rapportages, nakijken facturen en uitvoeren van ad hoc taken.

· Je bent verantwoordelijk voor het sleutelbeheer; bestellen van nieuwe sleutels, beheren van reserves, in- en uitdienstname.

· Je volgt de onderhoudscontracten en het onderhoud op en zorgt voor de administratieve afhandeling, het invoeren en het opvolgen in de software Ultimo.

· Je zorgt voor de opmaak en opvolging van bestellingen.

· Je bezorgt alle noodzakelijke informatie aan de dienst boekhouding voor het opmaken van facturen mbt geleverde diensten.

· Je geeft administratieve ondersteuning bij projecten en assisteert bij de financiële opvolging.

· Je zorgt voor ondersteuning bij de planning van de vergaderzalen en evenementen; je regelt de gevraagde services (catering, audiovisueel materiaal, meubilair, …) en volgt dit ook actief op.

Jouw profiel

· Je hebt een bachelorsdiploma in een administratieve richting of je behaalt een gelijkwaardige competentie door ervaring.

· Je reageert vriendelijk en professioneel naar mensen in jouw omgeving.

· Ook onder verhoogde werk- en tijdsdruk blijf je effectief en efficiënt functioneren.

· Je volgt de procedures van de organisatie stipt op en werkt met aandacht voor detail.

· Je past je vlot aan, aan snel veranderende werkomstandigheden en situaties.

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

· Een deeltijds contract (80%) van onbepaalde duur.

· Je wordt tewerkgesteld in een middelgroot ziekenhuis in volle ontwikkeling, waar gestreefd wordt naar een optimale balans tussen werk en gezinsleven.

· Je wordt correct verloond volgens de functie en je ervaring.

· Wij bieden jou een hospitalisatieverzekering, een verzekering gewaarborgd inkomen en pensioensparen aan, met verplichte deelname.

· Er is een nauwe samenwerking voor kinderopvang met het kinderdagverblijf De Hartjes (op Campus Mariëndal) en vakantiewerking voor (klein)kinderen van medewerkers en artsen tijdens de schoolvakanties.

· Je vindt ons volledige aanbod op www.rztienen.be/nl/werken-bij-ons/ .

Solliciteren

Dienst HR
016809068
sollicitaties@rztienen.be

Solliciteren